News

Be first to know about events in out Opera

Диригент-постановник прем’єри опери “Турандот” Дж. Пуччіні – Іван Чередніченко

Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Диригентом-постановником прем’єри опери “Турандот” Дж. Пуччіні став музичний керівник Львівської національної опери Іван Чередніченко (Ivan Cherednichenko).
 За його словами, робота над постановкою цієї опери для диригента є справді особливою:
“Зізнаюся чесно, мене завжди захоплювали свого роду детективні історії, у яких диригент має розгадати те, що криється за музикою та текстом. Власне ця опера є цікава тим, що перед диригентом та режисером постає інтригуюче завдання – розгадати четверту загадку Турандот: хто ж така Принцеса насправді; хто такі Пінг, Панг та Понг – блазні з комедії дель арте, чи набагато глибші персонажі. В розгадці цієї загадки і полягає найбільша цікавість.
Щодо оркестру, то він і справді є нетиповим для Дж. Пуччіні. Як зауважуємо, вже прослідковується модерна музична мова ХХ століття. Цікавим є ще й те, що композитор, який до того не писав стільки ударних, акцентує на них увагу, базуючи на їх ґрунті звучання струнної групи, додаючи певні барви міддю, деревом.
Це додає певної жорсткості музичній мові. І в тому теж криється певна загадка. Сподіваюсь, що слухачі також відчують незвичні оркестрові знахідки Дж. Пуччіні.
Оскільки композитор не встиг дописати партитуру, фінальні сцени не є настільки вивіреними з композиторської точки зору, як це зазвичай було притаманно Дж. Пуччіні. Попри те, в цьому приховано первозданний шарм того, що народилось одразу й не зазнало ретушування чи змін. Саме завдяки цьому, партитура не є “рафінованою”. Її потрібно відтворити такою, якою вона і була написана. Необхідно підібрати ті форми, міксти оркестрових тембрів, які дійсно звучали в уяві композитора”.
На изображении может находиться: 4 человека, люди сидят и в помещении