In memory of the Invincible
In memory of the fallen soldiers of the Armed Forces of Ukraine and the innocents killed in the Russian-Ukrainian war
A year of fierce struggle, a year of fateful days and sleepless nights, a year of sad losses, but also… A year of hope and pride for Ukraine and Ukrainians, a year of love and appreciation for everyone nearby and everything we have!
A year of strength, courage, bravery, and, most importantly, faith in Victory!
On the eve of the first anniversary of the full-scale Russian invasion, Lviv National Opera invites you to join the commemoration of the fallen soldiers who defended Ukraine and all the innocent victims whose lives were taken by russia.
The soloists, choir and orchestra of Lviv National Opera will perform Giuseppe Verdi’s “Requiem” – one of the most dramatic compositions of world classics, full of emotions, pain and faith. The program also features the work of the Ukrainian composer Viktoriia Poliova “Bucha. Lacrimosa”, created in memory of the innocent victims who tragically died at the hands of the Russian invaders in Bucha.
The renowned Canadian conductor of Ukrainian origin Keri-Lynn Wilson will conduct the concert. In the summer of 2022, she led the world tour “Ukrainian Freedom Orchestra”, during which Ukrainian musicians performed in the largest cities of Europe and America.
Performers: Soloists, choir and orchestra of Lviv National Opera Marko Komonko – violin Keri-Lynn Wilson – conductor / Founding conductor and Music Director of the Ukrainian Freedom Orchestra Program: Viktoriia Poliova (1962). Bucha. Lacrimosa Soloist – Marko Komonko Giuseppe Verdi (1813-1901). Requiem for soloists, choir and orchestra Soloists: Soprano – Sofiia Solovii Mezzo-soprano – Anastasiia Polishchuk Tenor – Vladyslav Horai Bass – Taras Berezhanskyi
Short Description
Свою кар’єру Кері-Лінн Вілсон розпочала більше двадцяти років тому, впродовж цього періоду диригентка виступала у багатьох оперних театрах, серед яких Королівський оперний театр, Баварська державна опера та Метрополітен-опера, а також з оркестрами, включаючи оркестр Лос-Анджелеський філармонічний оркестр та Симфонічний оркестр Баварського радіо.
Нещодавно її ідея захищати Україну музикою вилилась у створення Ukrainian Freedom Orchestra (Українського Оркестру Свободи), колективу, що складається з провідних музикантів охопленої вогнем бойових дій України, а також, біженців та артистів європейських оркестрів українського походження. У липні та серпні 2022 року на чолі з Кері-Лінн Вілсон Ukrainian Freedom Orchestra здійснив тур Європою та Америкою, виступаючи на BBC Proms у Лондоні, Единбурзькому фестивалі, фестивалі «Les Chorégies d’Orange» у Франції, у парку Дамрош у Лінкольн-центрі та Центрі Кеннеді.
Серед інших яскравих моментів сезону 2022/23 пані Вілсон – її повернення в Ковент-Гарден, де вона диригувала постановкою опери «Травіата», виступи з Токійським оркестром NHK, Гессенським державним оркестром Вісбадена, Філармонії Артуро Тосканіні, Вроцлавській філармонії, Національним оркестром Бордо Аквітанія та Литовським національним оркестром. Проте зрештою вона повернулася до своєї альма-матер – Джульярдської школи, щоб виступити з подвійними виставами опери «Сестра Анджеліка» та «Джанні Скіккі» Джакомо Пуччіні, а навесні диригуватиме оперою «Мадам Баттерфляй» в оперному театрі Монреаля.
За свою багату та яскраву кар’єру Кері-Лінн Вілсон диригувала такими всесвітньо відомими оркестрами, серед яких Лос-Анджелеський філармонічний оркестр, Симфонічний оркестр Баварського радіо, Симфонічний оркестр Сан-Франциско, Віденський камерний оркестр, Брукнер-оркестр Лінца, Празький філармонічний оркестр, Симфонічний оркестр RAI, Симфонічний оркестр Зальцбурзького Моцартеума, оркестр фестивалю Ravinia, Симфонічний оркестр Сіетла, Національний оркестр Іль-де-Франс, оркестр радіофілармонії NDR, Симфонічний оркестр Торонто та Симфонічний оркестр Монреаля.
Найяскравішими моментами в оперній кар’єрі диригентки стали постановки «Кармен» у Королівському оперному театрі Ковент-Ґарден; «Тоска», «Мадам Баттерфляй» і «Травіата» у Віденській державній опері, «Травіата», «Мадам Баттерфляй» і «Севільський цирульник» у Баварській державній опері, «Мадам Баттерфляй» у Німецькій опері, що у Берліні, «Леді Макбет Мценського повіту» та «Травіата» в Цюрихській опері, «Дівчина із Заходу» та «Аїда» в Англійській національній опері, «Русалка» в Чеській національній опері, «Ріголетто» в Норвезькій національній опері, «Летючий голландець», «Карміна Бурана», «Борис Годунов» і «Кармен» у Польській національній опері, «Фауст» у Вашингтонській національній опері, «Пікова Дама» і «Тоска» у Латвійській національній опері та «Мадам Баттерфляй» з Канадською оперною трупою. Вона була першою жінкою-диригентом, яка виступила на «Арені ді Верона» з оперою «Тоска» та «Мадам Баттерфляй», у Новому національному театрі Токіо з оперою «Мадам Баттерфляй» та у Римській Опері, де диригувала «Аїдою».
У походженні Кері-Лінн Вілсон прослідковується українське коріння. Вона виросла у провінції Вінніпег (Канада), де проживає найбільша українська община у Північній Америці. У своєму рідному місті вона з раннього дитинства навчалася грі на флейті, фортепіано та скрипці. Ще навчаючись у Джульярдській школі, вона асистувала Клаудіо Аббадо на Зальцбурзькому фестивалі та отримала стипендію від музичного центру Танглвуд. Після закінчення Джульярдської школи, отримала ступінь магістра з гри на флейті та диригування, була призначена асистентом диригента Далласького симфонічного оркестру.