Сучасна українська антологія для фортепіано в 4 руки. Kyiv Piano Duo
Минув той спокійний час, коли європейські салонні вечори минали в слуханні двох музикантів, що розмірено й занудно грали твори для одного фортепіано в чотири руки. Адже дует «Kyiv Piano Duo» у складі Олександри Зайцевої та Дмитра Таванця дивовижним чином переконує в настанні нової ери. Аякже, піаністи вже не вперше представляють свої програми у Львові, однак добірка творів, цього разу — знищує шаблони, руйнує найсміливіші очікування і знайомить із творчістю українських митців із несподіваного боку.
У програмі концерту — драйвове випробування можливостей фортепіано у «Ru-um-bambar» Сегіна, холодний, та при цьому шалений поклик предків з глибини віків у «Прадавні гірські танці Верховини» Станковича, особистісна лірика «Карпатської пісні» Алмаші, а також яскраві та майстерні образи в п’єсах Скорика, Безбородька, Шведа та Оркіна…
Виконавці:
-
- Фортепіанний дует «Kyiv Piano Duo»:
- Олександра Зайцева
- Дмитро Таванець
Програма:
- Євген Станкович. «Прадавні гірські танці Верховини»
- Золтан Алмаші. «Карпатська пісня» (2020/2022)
- Євген Оркін. «В країні Гномів», «Роза де Барселона» з циклу «Мозаїки»
-
- Олег Безбородько. «Фанфари та фуга» (2008)
- Мирослав Скорик. «Сумний блюз», «Канкан зі старої грамофонної плити»
- Богдан Сегін. «Ru-um-bambar» (1998/2023)
- Михайло Швед. «Відзвуки» (2005)
- Франц Ліст. Симфонічна поема «Мазепа» (S.100) в авторській версії для фортепіано в 4 руки (1854)