Альберто Веронезі (Італія)
диригент
З 1998 року – художній та музичний директор Фестивалю Пуччіні в Торре-дель-Лаго, що проводиться під егідою Фонду імені композитора, президентом якого Веронезі був з 2015 до 2019 року. На Фестивалі він кілька разів диригував усіма творами Джакомо Пуччіні, а у 2003 році отримав премію «Аббіаті» за постановку опери «Богема». У серпні 2022 року, за бажанням нащадків композитора, призначений президентом Фонду імені Джакомо Пуччіні.
Впродовж листопада 2008 – грудня 2013 рр. він був художнім керівником Філармонії у Міському Театрі Болоньї, у якому диригував операми «Тоска», «Мадам Баттерфляй», «Сільська честь», «Паяци» та численними симфонічними концертами. У 2010-2016 рр. – музичний директор Нью-Йоркського оперного оркестру в Карнегі-холі (став першим італійським музикантом, призначеним музичним керівником закладу в Нью-Йорку після Артуро Тосканіні). У 2012-2014 рр. був художнім і музичним консультантом нового Великого театру у Тяньцзіні (Китай), який відкрився 22 березня 2013 року оперою Джакомо Пуччіні «Тоска». Впродовж 2001-2011 рр. – музичний директор Сицилійського симфонічного оркестру, з яким виконував світову симфонічну музику.
Альберто Веронезі є офіційним артистом «Deutsche Grammophon» з 2006 року. Для лейблу він записав 7 альбомів, зокрема співпрацюючи з такими відомими артистами як Пласідо Домінго, Роберто Аланья та Анджела Георгіу. У минулих сезонах диригував у Віденській державній опері, в Національному театрі Бухареста, на Савонлінському оперному фестивалі, в Національній опері Будапешта, в оперному театрі Ла Монне у Брюсселі, в Німецькій опері Берліна, у Міському театрі Болоньї, Карнегі-холі у Нью-Йорку, Евері-Фішер-холі у Нью-Йорку, в театрі Петруцеллі в Барі, NHK у Токіо, у Національному театрі в Афінах, у Тель-Авівській опері та ін.
Рецензії на виступи диригента публікувалися в таких виданнях як The New York Times, Washington Post, The Independent, The Guardian, Der Spiegel, Corriere della Sera, La Repubblica, The Times.