Опера

Мадам Баттерфляй

Відкриття XVII Міжнародного оперного фестивалю імені Соломії Крушельницької
Мадам Баттерфляй
150 Хвилин.

Опера на 3 дії
Виконується італійською мовою з українськими субтитрами
Лібрето Луїджі Ілліки та Джузеппе Джакози за драмою Давіда Беласко “Гейша”

Дійові особи та виконавці:

       Чіо-Чіо-сан – Мельба Рамос (Австрія), лауреат міжнародних конкурсів

       Пінкертон – Михайло Малафій, лауреат міжнародних конкурсів

       Сузукі – Яна Войтюк, заслужена артистка України

       Кет – Вероніка Коломіщева,  лауреат міжнародного конкурсу

       Шарплес – Юрій Шевчук, лауреат міжнародного конкурсу

       Горо – Віталій  Войтко

       Бонза – Юрій Трицецький, заслужений артист України

       Комісар –  Віталій Загорбенський, лауреат міжнародного конкурсу

       Ямадорі – Андрій Савка

Диригент –Василь Василенко, народний артист України (м.Київ)

Постановники
Диригент-постановник

Ігор Лацанич народний артист України та народний артист Республіки Татарстан

Диригент

Михайло Дутчак народний артист України

Режисер-постановник

Анатолій Лимарєв

Художник-постановник

Тадей Риндзак народний художник України

Хормейстери

Василь Коваль лауреат всеукраїнського конкурсу

Ірина Коваль

Лібрето вистави
1 дія

Будиночок на околиці портового міста Нагасакі. Сьогодні Пінкертон, лейтенант американської канонерки «Авраам Лінкольн», вступає в законний шлюб з гейшею Чіо-Чіо-сан — Баттерфляй, що в перекладі з англійської означає метелик.
Американський консул в Нагасакі Шарплес радить Пінкертонові подумати про майбутню долю гейші. Покохавши Пінкертона і щиро повіривши в його любов, Чіо-Чіо-сан прийняла християнство й тим самим відрізала собі шляхи повернення до родини. Пінкертона мало цікавить майбутнє Чіо-Чіо-сан. Він мріє взяти від життя все і проголошує тост за справжню наречену — американку, з якою має одружитися після повернення на батьківщину. Весільне свято порушує бонза — дядько нареченої. Він проклинає дівчину за те, що вона зреклася віри батьків.Та Чіо-Чіо-сан щаслива: з нею її коханий Пінкертон.

2 дія

Минуло три роки. Чіо-Чіо-сан все ще чекає коханого. Даремно Сузукі роз’яснює їй, що іноземці не повертаються до своїх жінок-японок. Даремно Шарплес намагається підготувати Чіо-Чіо-сан до того, що Пінкертон вже не повернеться. Вона відмовляє принцу Ямадорі, бо у неї є чоловік і сама вона мадам Пінкертон. Консул показує листа лейтенанта. Вражена жінка все ще не вірить: невже Пінкертон покине її та свого сина. Постріл гармати сповіщає про прибуття до порту військового корабля «Авраам Лінкольн». Чіо-Чіо-сан готується зустріти чоловіка. Минула ніч. Чіо-Чіо-сан чекала даремно.
У супроводі Шарплеса приходить Пінкертон зі своєю дружиною Кет, щоб забрати сина. Але Чіо-Чіо-сан просить передати Пінкертонові, що зараз сама віддасть хлопчика.
Нещасна жінка прощається зі своєю дитиною. Не маючи сил жити без сина і коханого, Чіо-Чіо-сан закінчує життя самогубством.

Про виставу

Опера «Мадам Батерфляй» – лірична драма, яка оповідає про нездійсненне кохання японської дівчини до американського офіцера.

   У опери Пуччіні «Мадам Батерфляй» незвичайна доля, адже ця вистава зазнала провалу на своїй прем’єрі. Причому, ніхто з музикантів, які брали участь в постановці, не сумнівався в її успіху. Глядачі були незадоволені знайомими мотивами із інших опер. Однак пізніше, трохи змінена партитура та виконання головної партії Чіо-Чіо-сан  Соломією Крушельницькою (українкою, патронесою нашого театру) призвели до приголомшливого успіху опери. Вона зачаровує своєю красою і незвичайним сюжетом. Особлива її краса не тільки в геніальній музиці Пуччіні, але і в тому, що спектакль дозволяє перейнятися надзвичайно привабливою особливою культурою Японії.

10-IMG_4443
1-DSC01667
9-DSC00425
2-IMG_4442
3-DSC03329
4-DSC00507
1-DSC01667
3-DSC03329
2-IMG_4442
10-IMG_4443
5-IMG_4460
5-IMG_4460
7-DSC03269
Найближчі події
роздрукувати*Театр залишає за собою право замінювати виконавців
11 вересень 2017
роздрукувати*Театр залишає за собою право замінювати виконавців