Презентація нової сучасної маркетингової стратегії діяльності театру

Нещодавно у Львівській національній опері відбулася презентація та обговорення нової сучасної маркетингової стратегії діяльності театру.
 
За словами маркетингового спеціаліста Андрія Сітарського, систематичний аналіз та впровадження інноваційних рекламних підходів дає змогу театру відповідати вимогам часу, відтак сприяє його успіхам у комунікації із глядачами та задоволенні їхніх потреб.
 
Ми переконані, що маркетинг у закладах культури є одним із пріоритетних напрямків діяльності, що ефективно привертає увагу до якісного культурного продукту та сприяє досягненню високих результатів.
 
Нагадаємо, дієве втілення маркетингових стратегій як важливої складової менеджменту задеклароване у програмі розвитку театру генерального директора-художнього керівника Василя Вовкуна «Український прорив».