Кристалізація. Vivere
Четверте тріо Антоніна Дворжака стало одним з найпопулярніших і найуспішніших у творчості Дворжака. Сьогодні для будь-якого визнаного колективу є честю мати цю музику в репертуарі. Як і два інші твори програми від струнного альянсу “Vivere”.
Тріо № 2 для скрипки, віолончелі та фортепіано Бориса Лятошинського є одним із творів, у яких композитор втілює головні чесноти своєї незалежної артистичної позиції. Могутня енергетика волелюбного творця, філософська глибина вибагливого мислителя та шарм тонкої чуттєвості, що особливо вражає у використанні фольклорних джерел.
У вервиці творів, які відзначають кристалізацію стилю митців, не є винятком і тріо «Епілоги» Євгена Станковича, де поєднались вже традиційні риси компонування автора — як-от емоційний авторський вислів-монолог, звернення до українських народних витоків та жанрів, — але виявляються й нетипові прийоми, що виділяють цей твір із величезного доробку нашого геніального сучасника.
Виконавці:
-
- Ансамбль «Vivere»:
- Анна Бура, скрипка
- Дмитро Ніколаєв, віолончель
-
- Максим Сасько, фортепіано
Програма:
- Антонін Дворжак. Тріо для скрипки, віолончелі та фортепіано № 4, тв. 90 «Думки» (1891)
-
-
- Lento maestoso — Allegro quasi doppio movimento
- Poco Adagio — Vivace non troppo
- Andante — Vivace non troppo
- Andante moderato — Allegretto scherzando
- Allegro — Meno mosso
- Lento maestoso — Vivace
-
- Борис Лятошинський. Тріо для скрипки, віолончелі та фортепіано № 2, тв. 41 (1942)
-
- Вступ. Maestoso
- В характері балади. Andante sostenuto
- Інтермецо. Allegretto pastorale, quasi allegro
- Тема з варіаціями. Andante sostenuto
- Євген Станкович. «Епілоги» (2007)