Aktualności

Zawsze bądź pierwszymi, którzy wiedzą o wydarzeniach w naszej operze

Презентація нової сучасної маркетингової стратегії діяльності театру

Przepraszamy, ten wpis jest dostępny tylko w języku Ukraiński. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Нещодавно у Львівській національній опері відбулася презентація та обговорення нової сучасної маркетингової стратегії діяльності театру.
 
За словами маркетингового спеціаліста Андрія Сітарського, систематичний аналіз та впровадження інноваційних рекламних підходів дає змогу театру відповідати вимогам часу, відтак сприяє його успіхам у комунікації із глядачами та задоволенні їхніх потреб.
 
Ми переконані, що маркетинг у закладах культури є одним із пріоритетних напрямків діяльності, що ефективно привертає увагу до якісного культурного продукту та сприяє досягненню високих результатів.
 
Нагадаємо, дієве втілення маркетингових стратегій як важливої складової менеджменту задеклароване у програмі розвитку театру генерального директора-художнього керівника Василя Вовкуна «Український прорив».
 

    Nasza strona wykorzystuje pliki cookie w celach informacyjnych. Możesz przeczytać więcej na stronie polityki prywatności.