Диригент-постановник прем’єри опери “Турандот” Дж. Пуччіні – Іван Чередніченко

Диригентом-постановником прем’єри опери “Турандот” Дж. Пуччіні став музичний керівник Львівської національної опери Іван Чередніченко (Ivan Cherednichenko).
 За його словами, робота над постановкою цієї опери для диригента є справді особливою:
“Зізнаюся чесно, мене завжди захоплювали свого роду детективні історії, у яких диригент має розгадати те, що криється за музикою та текстом. Власне ця опера є цікава тим, що перед диригентом та режисером постає інтригуюче завдання – розгадати четверту загадку Турандот: хто ж така Принцеса насправді; хто такі Пінг, Панг та Понг – блазні з комедії дель арте, чи набагато глибші персонажі. В розгадці цієї загадки і полягає найбільша цікавість.
Щодо оркестру, то він і справді є нетиповим для Дж. Пуччіні. Як зауважуємо, вже прослідковується модерна музична мова ХХ століття. Цікавим є ще й те, що композитор, який до того не писав стільки ударних, акцентує на них увагу, базуючи на їх ґрунті звучання струнної групи, додаючи певні барви міддю, деревом.
Це додає певної жорсткості музичній мові. І в тому теж криється певна загадка. Сподіваюсь, що слухачі також відчують незвичні оркестрові знахідки Дж. Пуччіні.
Оскільки композитор не встиг дописати партитуру, фінальні сцени не є настільки вивіреними з композиторської точки зору, як це зазвичай було притаманно Дж. Пуччіні. Попри те, в цьому приховано первозданний шарм того, що народилось одразу й не зазнало ретушування чи змін. Саме завдяки цьому, партитура не є “рафінованою”. Її потрібно відтворити такою, якою вона і була написана. Необхідно підібрати ті форми, міксти оркестрових тембрів, які дійсно звучали в уяві композитора”.
На изображении может находиться: 4 человека, люди сидят и в помещении