22.02.22
У Києві обрали нового генерального директора-художнього керівника Львівської національної опери
Sorry, this entry is only available in Ukrainian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.
Наступні 5 років Львівська національна опера розвиватиметься відповідно до запропонованої програми Василя Вовкуна «Український прорив в дії».
Місією запропонованої програми є продовження та утвердження творчого прориву українського оперного і хореографічного мистецтва та Львівської національної опери, як інституції, у європейський контекст з його різноманітними формами і стилями.
Вона передбачає втілення таких статегічних цілей:

дієва інтеграція національного оперного та балетного мистецтва в актуальний світовий культурний простір

створення і дієва промоція високохудожнього та сучасного національного оперного та балетного культурного продукту

активний розвиток і актуалізація Львівської національної опери як потужної креативної європейської театральної інституції, що здійснює культурно-освітній вплив на суспільство (споживача).
Завдання:

вихід з театру-музею, в якому світ завмер і відсутні будь-які живі рефлексії;

постановки нових оперних і балетних вистав українських
композиторів;

розширення діапазону світової класики;

копродукція з європейськими музичними театрами;

сучасна режисура постановок, пошук нових форм та стилів, що актуалізує оперне і балетне мистецтво;

запрошення до співпраці кращих співаків, танцівників, диригентів, хореографів, хормейстерів, режисерів;

створення та проведення дитячих програм для різних вікових груп з метою їх залучення до процесу співтворення та виховання майбутнього театрального споживача оперного та балетного культурного продукту;

проведення всеукраїнських конкурсів та платформ з написання молодими композиторами сучасних камерних опер та їх втілення сучасним поколінням режисури;

розробка (використання) комп’ютеризованих систем задля вдосконалення внутрішніх управлінських процесів та процесу взаємодії з глядачем;

формування повноцінного портрету відвідувача відповідно до різновиду творчої діяльності Львівської національної опери;

створення ефективної фандрейзингової стратегії;

робота із залученням позабюджетного фінансового ресурсу.
Пріоритети:

український продукт

іміджеві (зокрема інноваційні) проєкти

оновлення класики (концептуальне та технологічне)

нові творчі актуальні (мобільні) форми

діджиталізація діяльності

науково-виставково-музейна діяльність

розвиток та стимулювання персоналу (навчальні програми, заохочення)

підготовка й розширення цільової аудиторії

масштабування фандрейзингового кластеру

модернізація технічного забезпечення театру

інклюзивність

маркетингові дослідження
Наступним етапом, відповідно до передбаченої законодавством процедури, є підписання контракту із переможцем конкурсу.