Музичний салон

ШВЕЙЦАРСЬКИЙ БАРОКОВИЙ ОРКЕСТР / SWISS BAROQUE ORCHESTRA “MUSICA FIORITA”

ШВЕЙЦАРСЬКИЙ БАРОКОВИЙ ОРКЕСТР / SWISS BAROQUE ORCHESTRA "MUSICA FIORITA"
.

Вперше в Україні з єдиним концертом швейцарський бароковий оркестр «Musica Fiorita»!

Колектив спеціалізується на історичному (автентичному) виконанні маловідомих шедеврів світової класики.

У Львові «Musica Fiorita» виконають окрім творів західноєвропейських композиторів 17-18 ст., також музику українців Дмитра Бортнянського (1751-1825) та Максима Березовського (1745-1777).

 

Лібрето вистави
Про виставу

Вперше в Україні з єдиним концертом швейцарський бароковий оркестр «Musica Fiorita»!

Колектив спеціалізується на історичному (автентичному) виконанні маловідомих шедеврів світової класики.

У Львові «Musica Fiorita» виконають окрім творів західноєвропейських композиторів 17-18 ст., також музику українців Дмитра Бортнянського (1751-1825) та Максима Березовського (1745-1777).

ENSEMBLE MUSICA FIORITA © Susanna Drescher 01
ENSEMBLE MUSICA FIORITA © Susanna Drescher 01

Довідка про артистів  швейцарського барокового оркестру «Musica Fiorita»
Крістіан Ляйтерер, шалюмо та бароковий кларнет
Крістіан Ляйтерер належить до небагатьох європейських спеціалістів, які займаються реконструкцією старовинного кларнета й вивченням історичного виконавства на цьому інструменті. Музикант здобув освіту у Schola Cantorum Basiliensis, яку завершив 1997-го року. Темою його магістерської роботи при відділі музикознавства та історії в Нюрнберзькому університеті була рання історія кларнету. Основна увага цього дослідження спрямована на вивчення репертуару й техніки гри на бароковому кларнеті та шалюмо.
Крістіан Ляйтерер співпрацює з багатьма міжнародними колективами, такими як «Barockorchester Stuttgart», «Akademie für Alte Musik Berlin», «La Banda Augsburg», «Capella Coloniensis». За час своєї кар’єри музикант створив уже чимало записів на радіо, телебаченні й CD-дисках.

Пріска Комплой, бароковий гобой
Пріска Комплой вивчала блокфлейту в класі Конрада Штаймана у Schola Cantorum Basiliensis, а також гобой в Консерваторії імені Свелінка в Амстердамі в класі Альфреда Бернандіні. Виконавиця є співзасновницею ансамблю «Opera Prima», концертує як блокфлейтистка та гобоїстка з різними ансамблями й бароковими оркестрами, серед яких «La Cetra», « Il Pomo d’Oro», «Kammerorchester Basel», «Cantus Köln» та «Musica Fiorita».

Герман Екеверрі, скрипка й альт старої мензури
Герман Екеверрі навчався грі на скрипці у Вищій школі музики в Барселоні. Через зацікавлення старовинною музикою відвідував також уроки барокової скрипки у Pablo Valetti. Під час навчання на магістратурі у Schola Cantorum Basiliensis вивчає зокрема історично інформоване виконавство. Скрипаль грав у численних оркестрах, серед яких «El Concierto Español» та «Capriccio Basel», брав участь у педагогічних проектах, таких як «Joven Orquesta Nacional de España und JONC (Jove Orquestra Nacional de Catalunya)».

Амелі Шемі, віолончель старої мензури
Амелі Шемі вивчала віолончель, камерну музику й музичну теорію в Кані та в Ліоні, а також віолу да ґамба, барокову віолончель і фідель у Schola Cantorum в Базелі. Виконавиця є учасницею барокового оркестру Баслеро «La Cetra», регулярно співпрацює з ансамблями «Basler Barockorchesters La Cetra», «Opera Prima», «Opera Musica» та «Ensemble Mare Nostrum» і займається створенням записів на Deutsche Grammophon, Ricercar та Claves erschienen.

Хуан Себастіан Ліма, теобра
Аргентинець Хуан Себастіан Ліма опанував класичну гітару в Національній музичній школі ім.Х.П.Еспаньола та вдосконалював майстерність гри на цьому інструменті в Національній консерваторії у Буенос-Айресі. Ще під час навчання музикант почав активно концертувати й уже встиг виступити у багатьох відомих залах своєї країни (Teatro Cervantes, Teatro San Martin, Centro Cultural Recoleta і Teatro Colon), а 2004-го року отримав диплом соліста у Женевській консерваторії.

Даніела Дольчі, віолончель та диригування
Керівниця ансамблю «Musica Fiorita», уродженка Сицилії Даніела Дольчі вивчала старовинну музику у Schola Cantorum Basiliensis (її спеціалізацією були історичні клавішні інструменти). Зараз допомагає сучасними ансамблям поглиблювати знання з історично інформованого виконавства. Основною ареною зацікавлення віолончелістки є практика генерал-басу з джерел 17-го та 18-го століть.
Окрім диригентської та викладацької діяльності Даніела Дольчі займається також організацією концертів, постановками опер, виконанням та публікаціями забутих творів давньої музики, створенням CD-записів або виступів на радіо й телебаченні в багатьох країнах світу разом із власним ансамблем та іншими творчими колективами.
У 2006-му році отримала нагороду посланця миру через музику й стала почесною громадянкою міста Чікітос у Болівії. 2008-го року Даніела Дольчі отримала Орден Зірки італійської солідарності у знак визнання її старань для італійської культури за кордоном, а в 2010-му — приз Hans Roth.

Найближчі події
роздрукувати*Театр залишає за собою право замінювати виконавців
11 вересень 2017
роздрукувати*Театр залишає за собою право замінювати виконавців