Балет

Повернення Баттерфляй

Д. Пуччіні - М. Скорик
Повернення Баттерфляй
Тривалість - .

Балет на 2 дії

Лібрето Валерії Врублевської

Постановники
Балетмейстер-постановник

Сергій Наєнко заслужений артист України

Диригент-постановник

Михайло Дутчак народний артист України

Диригент

Юрій Бервецький заслужений артист України

Художник-постановник

Тадей Риндзак народний художник України

Художник костюмів

Оксана Зінченко заслужений художник України

Лібрето вистави
Дія 1

Бал-маскарад в одному з італійських театрів. Юрба в масках вітає свого улюбленця – композитора Джакомо Пуччіні, автора багатьох відомих опер. Митця оточують не тільки палкі прихильники його таланту – є тут і недоброзичливці, так звані музикальні авторитети, законодавці театральної моди, тобто заздрісники. Серед гостей на святі – вже добре відома італійській публіці співачка Соломія Крушельницька зі своєю сестрою Нусею, яка недавно приїхала з Галичини вчитися співу. Пуччіні пропонує публіці сцени зі своїх опер, які вже здобули визнання; ПІД час дуету Манон Леско і Де Гріє Нуся знайомиться зі своїм майбутнім вчителем танців Леонардо. Пуччіні пропонує Нусі дебют в опері “Богема”. Соломія радіє за сестру. Пуччіні завершив роботу над наступною оперою “Тоска”. Соломія зворушена геніальним твором. Подумки вона переноситься в свою країну.

Нуся бере уроки танцю, Педагог Леонардо непомітно стає її прихильником. Його палка пристрасть знаходить відгук у серці Нусі. У ході свята музики Пуччіні представляє публіці свою нову оперу “Мадам Баттерфляй” з головною героїнею – Чіо-Чіо-сан. Тим часом заздрісники підготовляють провал його вистави. Незвичність музики, наповненої японським колоритом, мимоволі стають благодатним грунтом для підлих задумів ретроградів. Натовп освистує композитора. Збентежений Пуччіні не може зрозуміти причини провалу. В повному розпачі він згадує про талановиту співачку Крушельницьку і вирішує здійснити Другу спробу постановки опери з нею в головній ролі.

Дія 2

Пуччіні готує нову версію опери з Крушельницькою в заголовній партії. У сумнівах і творчих муках народжується впевненість в успіху опери і в перемозі над скептиками.

Роман Нусі і Леонардо розвивається. Про свої муки кохання Нуся признається сестрі. Соломія, кредо життя якої було служіння тільки мистецтву, не може зрозуміти сестри, в якої також прекрасний голос і можливі великі творчі перспективи. В пориві гніву вона забороняє Нусі бачитися з Леонардо. Розкриває їй очі на те, що у нього є своя сім’я – дружина і діти. Нуся у відчаї відмовляється від кар”єри співачки, впадає в душевну прострацію.

Соломія важко переживає трагедію сестри. Вона переконана, що служіння мистецтву – найважливіше у житті, однак у душі погоджується, що для сестри Нусі важливішим було кохання.

Про виставу
DSC08550
Повернення Баттерфляй 383
Pover Batterfljaj 067
4163
Повернення Баттерфляй 285
DSC08778
Повернення Баттерфляй 071
Povern. Batterfljaj 239
Pover Batterfljaj 101
Найближчі події
роздрукувати*Театр залишає за собою право замінювати виконавців
11 вересень 2017
роздрукувати*Театр залишає за собою право замінювати виконавців