Концертна програма

Пам’яті Нескорених

Присвячується полеглим воїнам ЗСУ та невинно убієнним у російсько-українській війні
Тривалість 0 годин, 0 хвилин

Пам’яті Нескорених

Концертна програма
Тривалість 0 годин, 0 хвилин

Пам’яті полеглих воїнів ЗСУ та невинно убієнних у російсько-українській війні

Рік запеклої боротьби, рік важких днів і ночей, рік болючих втрат, але й також… Рік надії та гордості за Україну та українців, рік любові та вміння цінувати всіх, хто поряд, та все, що у нас є!

Рік сили, хоробрості та звитяги, та головне – віри у Перемогу!

Напередодні першої річниці російського повномасштабного вторгнення Львівська національна опера запрошує долучитися до вшанування пам’яті полеглих воїнів-захисників України та усіх невинно убієнних, чиї життя забрала росія.

У виконанні солістів, хору та оркестру Львівської національної опери прозвучить “Реквієм” Джузеппе Верді – одна із найдраматичніших композицій світової класики, сповнена лірики, болю та віри. Також у програмі – твір української композиторки Вікторії Польової “Буча. Lacrimosa”, створений у пам’ять безневинним жертвам, що трагічно загинули від рук російських окупантів у Бучі.

За диригентським пультом виступить всесвітньо відома Кері-Лінн Вілсон – канадська диригентка українського походження. Саме під її орудою влітку 2022-го відбувся світовий тур «Ukrainian Freedom Orchestra» / «Українського оркестру свободи», під час якого українські музиканти виступили у найбільших містах Європи та Америки.

Виконавці:
Солісти, хор та оркестр Львівської національної опери
Марко Комонько, скрипка
Кері-Лінн Вілсон, диригентка

Програма:

Вікторія Польова (1962). Буча. Lacrimosa

Соліст – Марко Комонько

Джузеппе Верді (1813-1901). Реквієм для солістів, хору та оркестру

Солісти:
Сопрано – Софія Соловій
Мецо-сопрано – Анастасія Поліщук
Тенор – Владислав Горай
Бас – Тарас Бережанський

Історія вистави

Кері-Лінн Вілсон
диригентка

Свою кар’єру Кері-Лінн Вілсон розпочала більше двадцяти років тому, впродовж цього періоду диригентка виступала у багатьох оперних театрах, серед яких Королівський оперний театр, Баварська державна опера та Метрополітен-опера, а також з оркестрами, включаючи оркестр Лос-Анджелеський філармонічний оркестр та Симфонічний оркестр Баварського радіо.

Нещодавно її ідея захищати Україну музикою вилилась у створення Ukrainian Freedom Orchestra (Українського Оркестру Свободи), колективу, що складається з провідних музикантів охопленої вогнем бойових дій України, а також, біженців та артистів європейських оркестрів українського походження. У липні та серпні 2022 року на чолі з Кері-Лінн Вілсон Ukrainian Freedom Orchestra здійснив тур Європою та Америкою, виступаючи на BBC Proms у Лондоні, Единбурзькому фестивалі, фестивалі «Les Chorégies d’Orange» у Франції, у парку Дамрош у Лінкольн-центрі та Центрі Кеннеді.

Серед інших яскравих моментів сезону 2022/23 пані Вілсон – її повернення в Ковент-Гарден, де вона диригувала постановкою опери «Травіата», виступи з Токійським оркестром NHK, Гессенським державним оркестром Вісбадена, Філармонії Артуро Тосканіні, Вроцлавській філармонії, Національним оркестром Бордо Аквітанія та Литовським національним оркестром. Проте зрештою вона повернулася до своєї альма-матер – Джульярдської школи, щоб виступити з подвійними виставами опери «Сестра Анджеліка» та «Джанні Скіккі» Джакомо Пуччіні, а навесні диригуватиме оперою «Мадам Баттерфляй» в оперному театрі Монреаля.

За свою багату та яскраву кар’єру Кері-Лінн Вілсон диригувала такими всесвітньо відомими оркестрами, серед яких Лос-Анджелеський філармонічний оркестр, Симфонічний оркестр Баварського радіо, Симфонічний оркестр Сан-Франциско, Віденський камерний оркестр, Брукнер-оркестр Лінца, Празький філармонічний оркестр, Симфонічний оркестр RAI, Симфонічний оркестр Зальцбурзького Моцартеума, оркестр фестивалю Ravinia, Симфонічний оркестр Сіетла, Національний оркестр Іль-де-Франс, оркестр радіофілармонії NDR, Симфонічний оркестр Торонто та Симфонічний оркестр Монреаля.

Найяскравішими моментами в оперній кар’єрі диригентки стали постановки «Кармен» у Королівському оперному театрі Ковент-Ґарден; «Тоска», «Мадам Баттерфляй» і «Травіата» у Віденській державній опері, «Травіата», «Мадам Баттерфляй» і «Севільський цирульник» у Баварській державній опері, «Мадам Баттерфляй» у Німецькій опері, що у Берліні, «Леді Макбет Мценського повіту» та «Травіата» в Цюрихській опері, «Дівчина із Заходу» та «Аїда» в Англійській національній опері, «Русалка» в Чеській національній опері, «Ріголетто» в Норвезькій національній опері, «Летючий голландець», «Карміна Бурана», «Борис Годунов» і «Кармен» у Польській національній опері, «Фауст» у Вашингтонській національній опері, «Пікова Дама» і «Тоска» у Латвійській національній опері та «Мадам Баттерфляй» з Канадською оперною трупою. Вона була першою жінкою-диригентом, яка виступила на «Арені ді Верона» з оперою «Тоска» та «Мадам Баттерфляй», у Новому національному театрі Токіо з оперою «Мадам Баттерфляй» та у Римській Опері, де диригувала «Аїдою».

У походженні Кері-Лінн Вілсон прослідковується українське коріння. Вона виросла у провінції Вінніпег (Канада), де проживає найбільша українська община у Північній Америці. У своєму рідному місті вона з раннього дитинства навчалася грі на флейті, фортепіано та скрипці. Ще навчаючись у Джульярдській школі, вона асистувала Клаудіо Аббадо на Зальцбурзькому фестивалі та отримала стипендію від музичного центру Танглвуд. Після закінчення Джульярдської школи, отримала ступінь магістра з гри на флейті та диригування, була призначена асистентом диригента Далласького симфонічного оркестру.