Opera
Головна сцена

Мадам Баттерфляй

Дж. Пуччіні
Тривалість 2 години, 30 хвилин
Вартiсть квитка: 100 - 500 грн

Найближчі дати

Головна сцена

Мадам Баттерфляй

Opera
Головна сцена
Тривалість 2 години, 30 хвилин
Вартiсть квитка: 100 - 500 грн

Лібрето Луїджі Ілліки та Джузеппе Джакози за драмою Давіда Беласко «Гейша»

Опера «Мадам Батерфляй» – чуттєва лірична драма про нездійсненне кохання японської дівчини до американського офіцера. 

Одна із найвідоміших опер світу завдячує своєму успіхові українській сопрано Соломії Крушельницькій. Після провалу прем’єри опери у 1904 році, саме українська співачка виконала її оновлену версію. Завдяки голосу та особливому акторському таланту Крушельницька переконала публіку назавжди полюбити її героїню, тендітну японку Чіо-Чіо-сан та екзотичну музику Джакомо Пуччіні. 

Опера зачаровує своєю красою і незвичайним сюжетом. Її особливість не лише в геніальній музиці Пуччіні, але і в колоритному відтворенні культури Японії.

Виконується італійською мовою з українськими субтитрами

Постановники

Режисер-постановник

Хормейстерка

Виконавці найближчої події

Дійові особи та виконавці

Мадам Баттерфляй (Чіо-Чіо-сан)

Любов Качала

народна артистка України

Людмила Корсун

заслужена артистка України

Пінкертон

Михайло Малафій

лауреат міжнародних конкурсів

Роман Трохимук

заслужений артист України

Максим Ворочек

Олександр Черевик

Сузукі

Олена Скіцько

лауреатка міжнародних конкурсів

Анастасія Поліщук

лауреатка міжнародних конкурсів

Шарплес

Роман Страхов

лауреат міжнародних конкурсів

Юрій Шевчук

лауреат міжнародного конкурсу

Ярослав Папайло

лауреат міжнародних конкурсів

Кет

Лілія Нікітчук

лауреатка міжнародних конкурсів

Анастасія Кулініч

Горо

Віталій Войтко

Олег Лановий

лауреат міжнародних конкурсів

Олег Садецький

заслужений артист України

Бонза

Дмитро Кокотко

Юрій Трицецький

заслужений артист України

Комісар

Віталій Загорбенський

лауреат міжнародного конкурсу

Микола Корнутяк

лауреат міжнародних конкурсів

Олексій Вєтров

Ямадорі

Віталій Войтко

Юрій Гецко

Лібрето

Дія 1

Будиночок на околиці портового міста Нагасакі. Сьогодні Пінкертон, лейтенант американської канонерки «Авраам Лінкольн», вступає в законний шлюб з гейшею Чіо-Чіо-сан — Баттерфляй, що в перекладі з англійської означає «метелик».

Американський консул в Нагасакі Шарплес радить Пінкертонові подумати про майбутню долю гейші. Покохавши Пінкертона і щиро повіривши в його любов, Чіо-Чіо-сан прийняла християнство й тим самим відрізала собі шляхи повернення до родини. Пінкертона мало цікавить майбутнє Чіо-Чіо-сан. Він мріє взяти від життя все і проголошує тост за справжню наречену — американку, з якою має одружитися після повернення на батьківщину. Весільне свято порушує бонза — дядько нареченої. Він проклинає дівчину за те, що вона зреклася віри батьків. Та Чіо-Чіо-сан щаслива: з нею її коханий Пінкертон.

Дія 2

Минуло три роки. Чіо-Чіо-сан все ще чекає коханого. Даремно Сузукі роз’яснює їй, що іноземці не повертаються до своїх жінок-японок. Даремно Шарплес намагається підготувати Чіо-Чіо-сан до того, що Пінкертон вже не повернеться. Вона відмовляє принцу Ямадорі, бо у неї є чоловік і сама вона мадам Пінкертон. Консул показує листа лейтенанта. Вражена жінка все ще не вірить: невже Пінкертон покине її та свого сина. Постріл гармати сповіщає про прибуття до порту військового корабля «Авраам Лінкольн». Чіо-Чіо-сан готується зустріти чоловіка. Минула ніч.

Дія 3

Чіо-Чіо-сан чекала даремно. У супроводі Шарплеса приходить Пінкертон зі своєю дружиною Кет, щоб забрати сина. Але Чіо-Чіо-сан просить передати Пінкертонові, що зараз сама віддасть хлопчика.

Нещасна жінка прощається зі своєю дитиною. Не маючи сил жити без сина і коханого, Чіо-Чіо-сан закінчує життя самогубством.

Історія вистави

Опера «Мадам Батерфляй» – лірична драма, яка оповідає про нездійсненне кохання японської дівчини до американського офіцера.

У опери Пуччіні «Мадам Батерфляй» незвичайна доля, адже ця вистава зазнала провалу на своїй прем’єрі. Причому, ніхто з музикантів, які брали участь в постановці, не сумнівався в її успіху. Глядачі були незадоволені знайомими мотивами із інших опер. Однак пізніше, трохи змінена партитура та виконання головної партії Чіо-Чіо-сан  Соломією Крушельницькою (українкою, патронесою нашого театру) призвели до приголомшливого успіху опери. Вона зачаровує своєю красою і незвичайним сюжетом. Особлива її краса не тільки в геніальній музиці Пуччіні, але і в тому, що спектакль дозволяє перейнятися надзвичайно привабливою особливою культурою Японії.