Архів

Барокове люстро Львова

концерт
Барокове люстро Львова
концерт
29 серпня о 19:00.

Заключний концерт учасників ансамблевого майстер курсу інтерпретації музики XVII-XVIII століть «Барокове люстро Львова». Тижнева навчальна сесія, що вперше відбувалася у Львові протягом 23-29 серпня 2018 року, була присвячена вивченню стилістичних основ, необхідних для інтерпретації музики XVII-XVIII століття.

На концерті звучатимуть копії історичних інструментів, зокрема:
• барокова скрипка, копія інструменту із Кремони, виготовленого бл. 1685 року
• колекційна копія мандоліни А. Страдіварі, бл. 1700 р.

Виконавці:
Радослав Камєняж (барокова скрипка, Польща) – концертмейстер Варшавської камерної опери
Бернгард Гофштьоттер (лютня, мандоліна, Австрія) – соліст, лауреат Pasticcio Preis, номінант на International Classic Music Awords (2016, 2018)

Musica Antiqua Leopolis Consort
Програма концерту:
Ж.Ф. Рамо. «Дарданус». Пролог до музичної трагедії, RCT 35
Ж.Ф. Ребель. Оркестрова сюїта «Характери танців»
Г.Ф. Телеман. Увертюра «Нації», TWV 55:B5
Дж.Б. Фонтана. Соната для скрипки Ре-мажор, F 1475.02
А. Вівальді. Концерт для мандоліни з оркестром До-мажор, RV425
Дж. А. Брешьянелльо. Симфонія №5 Фа-мажор, Op.1 (перше виконання в Україні)

Лібрето вистави
Про виставу
Барокове люстро Львова

Заключний концерт учасників ансамблевого майстер курсу інтерпретації музики XVII-XVIII століть «Барокове люстро Львова». Тижнева навчальна сесія, що вперше відбувалася у Львові протягом 23-29 серпня 2018 року, була присвячена вивченню стилістичних основ, необхідних для інтерпретації музики XVII-XVIII століття.

На концерті звучатимуть копії історичних інструментів, зокрема:
• барокова скрипка, копія інструменту із Кремони, виготовленого бл. 1685 року
• колекційна копія мандоліни А. Страдіварі, бл. 1700 р.

Виконавці:
Радослав Камєняж (барокова скрипка, Польща) – концертмейстер Варшавської камерної опери
Бернгард Гофштьоттер (лютня, мандоліна, Австрія) – соліст, лауреат Pasticcio Preis, номінант на International Classic Music Awords (2016, 2018)

Musica Antiqua Leopolis Consort
Програма концерту:
Ж.Ф. Рамо. «Дарданус». Пролог до музичної трагедії, RCT 35
Ж.Ф. Ребель. Оркестрова сюїта «Характери танців»
Г.Ф. Телеман. Увертюра «Нації», TWV 55:B5
Дж.Б. Фонтана. Соната для скрипки Ре-мажор, F 1475.02
А. Вівальді. Концерт для мандоліни з оркестром До-мажор, RV425
Дж. А. Брешьянелльо. Симфонія №5 Фа-мажор, Op.1 (перше виконання в Україні)

POSTER_1
Бернгард Гофштьоттер 2
Радослав Камєняж 1
_MG_0913
0002
Довідка про виконавців

Радослав Камєняж (Польща)

У своїй творчості гармонійно поєднує виконання музики давньої з музикою сучасною, одночасно немало уваги приділяє творчості педагогічній.
Є випускником класу скрипки Каріни Гідашевської у музичному ліцеї «Школа талантів» імені Г. Венявського (Познань); Музичної академії імені І. Падеревського (Познань), де студіював скрипку у класі видатного педагога, професора Ядвіги Калішевської та її асистента Якуба Гауфи; випускник музичної академії імені К. Ліпінського (Вроцлав) у класі барокової скрипки Збігнєва Пільха. Р. Камєняж був учасником багатьох майстер курсів з інтерпретації камерної музики та сольного виконавства. Є лауреатом численних національних скрипкових конкурсів, а також переможцем інтерпретаційних конкурсів.
Радослав Камєняж зосереджує свою увагу одночасно на концертній та педагогічній діяльності, ентузіастично пропагує польську музичну культуру на батьківщині і за її межами.
Артистичний доробок артиста поєднує співпрацю з багатьма провідними ансамблями давньої музики у Польщі, участь у численних записах, педагогічну працю у Вроцлавській музичній академії імені К. Ліпінського (клас барокової скрипки).
Від 2003 року є співзасновником і учасником квартету «Musicarius», а від 2007 року є артистом Ансамблю давніх інструментів Варшавської камеральної опери «Musicae Antiquae Collegium Varsoviense», від 2017 – концертмейстером цього оркестру.

Бернгард Гофштьоттер (Австрія-Бельгія)

Виконавська манера Бернгарда Гофштьоттера поєднує в собі «технічну легкість із майстерним чуттям фрази» (Lute Society of America) і відкриває «витончену ритмічну вразливість та проникливість» (International Record Review). Згідно з думкою Gramophone, аудіозаписи музики віртуоза-лютніста і композитора Леопольда Вайса у виконанні Б.Гофштьоттера, належать до найцікавіших і найгарніших, серед усіх, здійснених дотепер.
В інтерпретаціях Бернгарда Гофштьоттера фантазійно й барвисто розкриті малознані музичні краєвиди XVII – XVIII століття, про що свідчать ентузіастичні відгук преси (International Record Review, Pasticcio-Preis: Radio Österreich). 2016 року Б. Гофштьоттер у співпраці з лейблом Brilliant Classics записав диск «The Baroque Lute in Vienna», номінований на International Classical Music Awards.

Бернгард Гофштьоттер народився 1975 року у Відні. Перед тим, як присвятити себе лютні, він студіював скрипку у Грети Бідерман і був високо відзначеним на конкурсі «Молодь музикує» (Австрія). Поряд із правничими науками, які Б. Гофштьоттер вивчав у різних університетах (Відень, Осло, Левен, Санкт- Ґаллен), паралельно продовжував музичну освіту у Лючіано Контіні в Консерваторії Арріго Педролло, (м. Віченца, Італія) та Консерваторії Відня. 2001 р. став випускником класу лютні Тойохіко Сато у Королівській консерваторії (м. Гаага), одержавши диплом соліста. Подальші творчі імпульси отримав у Конрада Юнггенеля (Музична академія, м.Кьольн), на майстеркурсах Гопкінсона Сміта, Рольфа Ліслеванда, Євангеліни Маскарді, Ясунорі Імамура (Консерваторія, м. Страсбург), де виконавець завершив навчання з найвищою відзнакою («mention très bien avec les félicitations du jury»).
Бернгард Гофштьоттер виступав у численних концертних залах своєї батьківщини (Konzerthaus Wien і Mozarteum Salzburg), у більшості європейських країн, а також у Вірменії та Японії.

Найближчі події
роздрукувати*Театр залишає за собою право замінювати виконавців
11 вересень 2017
роздрукувати*Театр залишає за собою право замінювати виконавців