Ihor Chramow

Dyrektor baletu

artysta narodowy Ukrainy

Wykształcenie, praca oraz partie repertuarowe

Igor Сhramov – dyrektor artystyczny trupy baletowej Lwowskiego Narodowego Akademickiego Teatry Opery i Baletu im. Solomiji Kruszelnyckiej. W teatrze od 1984 r. – po zakończeniu Kijowskiej wyższej szkoly choreografii.

Będąc czołowym solistą z perfekcyjnym opanowaniem techniki tańca klasycznego, charakterystycznego i nowoczesnego, w ogóle wykonywał partie główne w występach baletowych obecnego repertuaru (powyżej 40 partii), które zostały odnotowane artyzmem i szczerością.

Igor Hramov zrezysował przedstawienie baletowe „Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków” B. Pawłowskiego, „Wizja róży” na muzykę K.-M.Vebera i inni, taneczne numery do operetki „Wesoła wdowa” F. Legara do opery „Panna młoda M. Rzymskiego-Korsakova, Napój Miłosny” G. Donitsettiego, różne kompozycje choreograficzne na koncerty. Prace w teatrze łączy z pedagogiczna w Lwowskim Kolegium Kultury i Sztuki oraz na Drohobyckim Uniwersytecie Pedagogicznym; jego uczniowie zajmują wiodące miejsca w międzynarodowych konkursach baletowych.

Jego praca została bardzo doceniona przez rząd Ukrainy: w 2000 roku został uhonorowany tytułem Honorowego Artysty Ukrainy, w 2017 r. – Artysta Ludowy Ukrainy.

У 1984 р. після закінчення Київського державного хореографічного училища Храмов Ігор Валерійович розпочав свій творчий шлях у Львівському академічному театрі опери та балету. Ігор Храмов — провідний соліст львівського балету, який на високому професійному рівні виконував провідні партії балетного репертуару. Досконало володіє технікою класичного, характерного та сучасного танцю. У творчому доробку артиста понад 40 партій. Створені ним образи відзначаються щирістю і артистизмом, через це надзвичайно широкий діапазон його творчих ролей.

Храмов І. В. — здібний організатор і фаховий керівник — призначений художнім керівником балетної трупи театру. За цей час балетна трупа виросла і творчо зміцніла, були відроджені балети, які є золотим фондом театру.

Створив хореографічні постановки танцювальних номерів до оперети «Весела вдова» Ф. Легара, до опер «Царева наречена» М. Римського — Корсакова, «Любовний напій» Г. Доніцетті, хореографію номерів до урядових та фестивальних концертів та нову авторську хореографію балету «Білосніжка та семеро гномів» на музику Б.Павловського.

Роботу в театрі Ігор Храмов поєднує із педагогічною у Львівському державному училищі культури і мистецтв, активно веде роботу по підготовці професійних кадрів. Його студенти займають призові місця на міжнародних балетних конкурсах та фестивалях.

Його праця була високо оцінена урядом України: у 2000 році було присвоєно почесне звання «Заслуженого артиста України», 2017 році — «Народного артиста України». Нагороджений Почесною Грамотою Кабінету Міністрів України. У 2007 році удостоєний премії ім. В. Писарєва Національної Спілки Театральних діячів України.

Храмов І. В. є членом Національної Хореографічної Спілки України, бере активну участь в роботі Спілки, організації та проведенні концертів, фестивалів, свят, конкурсів хореографічного мистецтва, запрошується у журі та головою журі конкурсів та фестивалів.

Неодноразово виїздив за кордон на фестивалі і концерти, де прославляв і репрезентував українське балетне мистецтво.

Принц Зігфрід, Ротбарт, па-де-труа («Лебедине озеро» П. Чайковського), Принц, Дроссельмейєр («Лускунчик» П. Чайковського), Альберт, Ганс («Жізель» А. Адана), Феб де Шатопер («Есмеральда» Ц. Пуньї), Солор, Факір Магадавея («Баядерка» Л. Мінкуса), Степан, Князь, Перко («Лілея» К. Данькевича), Франц, Коппеліус («Коппелія» Л. Деліба), Кавалер (Гран па з балету «Пахіта» Л. Мінкуса), Кавалер («Шопеніана» Ф. Шопена), Петро («Привал кавалерії» І. Армсгеймера), Вакх, Паріс (балетна сцена «Ніч вальпуогії» з опери «Фауст» Ш. Гуно), Джотто («Франческа да Ріміні» П. Чайковського), Ромео («Ромео і Джульєтта» С. Прокоф’єва), Адам, Бог-творець («Створення світу» А. Петрова), Дж. Пуччіні («Повернення Баттерфляй» Д. Пуччіні-М. Скорика), Базіль, Еспадо («Дон Кіхот» Л. Мінкуса), Куман (балетна сцена «Половецькі танці» з опери «Князь Ігор» А. Бородіна), Марцеліна («Даремна обережність» П. Гертеля), Хозе, Ескамільйо («Кармен — сюїта» Ж. Бізе-Р. Щедріна), Pas d’esclave, Pas de deux (з балету «Корсар» А. Адана), Золотий раб («Шехеразада» М. Римського-Корсакова), Сеїд-паша («Корсар» А. Адана), Дугманта, раджа («Баядерка» Л. Мінкуса).

Хореографія та постановка танців до оперети «Весела вдова» Ф.Легара, до опер «Царева наречена» М.Римського-Корсакова, «Любовний напій» Г. Доніцетті.

Хореографічні композиції (постановки): «Титанік» Дж. Хорнера, «Привид опери» Р.Клайдермана, «Подих весни» Дж. Гершвіна, «Двоє» А. Вівальді, «Іспанські мініатюри» М. Римського-Корсакова, циганський танець на музику К. Сен-Санса, концертні програми на музику Й. Штрауса, танець «Червона калина» на музику Б.Янівського, «Героям слава!» на музику М.Скорика та ін.
Хореографія та постановка балету «Білосніжка та семеро гномів» Б. Павловського.

Балетмейстер-постановник «Видіння троянди» К. М. Вебера

Мистецький керівник балетного проекту „Симфонія танцю: світова класика і модерн».

Artystyczne przywództwo
Wasyl Wowkun
Dyrektor generalny i artystyczny
Mychajlo Szwed
Wice Dyrektore
Mychajlo Dutczak
Główny dyrygent
Hałyna Wołowecka
Główny dyrektor
Wasyl Kowal
Główny chórmistrz
Tadej Ryndzak
Główny artysta
Marija Chochłogorska
Dyrektor części reżyserskiej