Музичний салон

Wilhelm Richard Wagner

сoncert
Wilhelm Richard Wagner
сoncert
60 Minutes.

Wilhelm Richard Wagner

Yevhen Hromov (piano)

WILHELM RICHARD WAGNER (1813-1883)

Eine Sonate für das Album von Frau Mathilde Wesendonck in As-dur, WWV 85 (1853)

In the album of Fürstin M. WWV 94 (1861)

Page from the album in C-dur  for Princess Pauline von Metternich-Winneburg

Five poems of Mathilde Wesendonck (1857-58)

3 In the greenhouse

5 Vision

Transcription by August Stradal (1917)

Death of Isolde from the opera “Tristan und Isolde”, WWV 90 (1857-59)

Transcription by Franz Liszt, S 447 (1867, ed. 1875)

Ankunft bei den schwarzen Schwänen, WWV 95 (1861)

Page from the album in E flat major for Countess Anna von Pourtalès

Quintet from Act 3 of the opera “Die Meistersinger von Nürnberg” WWV 96 (1862–67)

Transcription by Hans von Bülow

 

Break

 

Valhalla from the music drama “Das Rheingold” from the cycle “Der Ring des Nibelungen” WWV 86A (1854/1869)

Transcription by Franz Liszt, S 449 (1875)

Love song of Siegmund from the music drama “Die Walküre” from the cycle “Der Ring des Nibelungen”, WWV 86b (1856–1870)

Transcription by Karol Tausig (1870)

Siegfried’s Funeral March from the music drama “Götterdämmerung” from the cycle “Der Ring des Nibelungen” WWV 86D (1848–1874)

Transcription by ante Ferruccio Busoni, BV B 111 (1883)

Albumblatt in Es-dur WWV 108 (1875)

for Frau Betty Schott

Solemn march to Holy Grail from the opera “Parsifal”, WWV 111 (1857/1877–82)

Transcription by Franz Liszt, S 450 (1882)

Schmachtend Elegy in As-dur, WWV 93 (December, 29th, 1881)

for Frau Cosima Wagner

Libretto
About show

Wilhelm Richard Wagner

Yevhen Hromov (piano)

WILHELM RICHARD WAGNER (1813-1883)

Eine Sonate für das Album von Frau Mathilde Wesendonck in As-dur, WWV 85 (1853)

In the album of Fürstin M. WWV 94 (1861)

Page from the album in C-dur  for Princess Pauline von Metternich-Winneburg

Five poems of Mathilde Wesendonck (1857-58)

3 In the greenhouse

5 Vision

Transcription by August Stradal (1917)

Death of Isolde from the opera “Tristan und Isolde”, WWV 90 (1857-59)

Transcription by Franz Liszt, S 447 (1867, ed. 1875)

Ankunft bei den schwarzen Schwänen, WWV 95 (1861)

Page from the album in E flat major for Countess Anna von Pourtalès

Quintet from Act 3 of the opera “Die Meistersinger von Nürnberg” WWV 96 (1862–67)

Transcription by Hans von Bülow

 

Break

 

Valhalla from the music drama “Das Rheingold” from the cycle “Der Ring des Nibelungen” WWV 86A (1854/1869)

Transcription by Franz Liszt, S 449 (1875)

Love song of Siegmund from the music drama “Die Walküre” from the cycle “Der Ring des Nibelungen”, WWV 86b (1856–1870)

Transcription by Karol Tausig (1870)

Siegfried’s Funeral March from the music drama “Götterdämmerung” from the cycle “Der Ring des Nibelungen” WWV 86D (1848–1874)

Transcription by ante Ferruccio Busoni, BV B 111 (1883)

Albumblatt in Es-dur WWV 108 (1875)

for Frau Betty Schott

Solemn march to Holy Grail from the opera “Parsifal”, WWV 111 (1857/1877–82)

Transcription by Franz Liszt, S 450 (1882)

Schmachtend Elegy in As-dur, WWV 93 (December, 29th, 1881)

for Frau Cosima Wagner

Євгеній Громов (фортепіано)

Народився на Хмельниччині. Почав навчатися музикою в сім років під керівництвом О. Склярової. З 1987 по 1991 рр. навчався в Київській середній спеціальній музичній школі імені М. Лисенка, впродовж 1991-1996 рр. – в Національній музичній академії України імені П. І. Чайковського.
В репертуарі піаніста є твори Г. İзаака, Я. П. Свелінка, У. Бьорда, О. Гіббонса, Г. Персела, Й. С. Баха, Ґ. Ф. Генделя, Ж. Ф. Рамо, Д. Скарлатті, Й. Гайдна, В. А. Моцарта, Л. ван Бетховена, Ф. Шуберта, М. Глінки, Р. Ваґнера, Й. Брамса та ін.. Особливу увагу Громов приділяє музиці XX-ХХІ століття, виконуючи твори К. Дебюссі, А. Скрябіна, О. Цемлінського, Л. Яначека, А. Шенберґа, А. Берґа, А. Веберна, М. Равеля, Б. Бартока, К. Шимановського, М. Рославця, А. Лур’є, А. Мосолова, С. Прокоф’єва, І. Стравінського, Л. Ревуцького, Б. Лятошинського, О. Мессіана, Л. Далляпікколя, Г. Уствольської, Б. Циммермана, П. Булеза, К. Штокгаузена, Дж. Кейджа, М. Фелдмана, Д. Куртаґа, Е. Денісова, Н. Карєтнікова, А. Шнітке, А. Кнайфєля та ін. Виконував Kontra-punkte К. Штокгаузена та Immobile А. Волконського з солістами Національного симфонічного оркестру України.
Здійснив більше 100 світових та українських прем’єр. Співпрацює з багатьма українськими та зарубіжними композиторами.
Ініціював та виконав серію фортепіанних концертів–епітафій: пам’яті батька В. П. Громова (1995, Малий зал НМАУ ім. П. І. Чайковського), пам’яті композитора Миколи Карєтнікова (1996, зал Спілки композиторів України), пам’яті поета Йосипа Бродського (1997, Великий зал Національного університету ім. Т. Г. Шевченка), пам’яті композитора Карлгайнца Штокгаузена (2008, Національний музей «Київська картинна галерея»), пам’яті композитора П’єра Булеза (2016, Київ, Одеса, Львів), а також сольні концерти з фортепіанних творів В. Сильвестрова, присвячений 60-річчю з дня народження композитора (1998, Колонний зал Національної філармонії), П’єра Булеза, присвячений 80-річчю з дня народження (2005, Київ, Краків, Рюненберґ) та Дьйордя Куртаґа, присвячений 80- та 90-річчю з дня народження (2006, 2016, Київ)
В 2002-2004 рр. разом з композитором С. Пілютиковим прочитав курс лекцій «Музика ХХ сторіччя» (Спілка композиторів України). 7 грудня 2005 року в Національній музичній академії ім. П. І. Чайковського провів виконавсько-аналітичний майстер-клас на тему «Контрольована алеаторика та принципи її виконавського втілення на прикладі Третьої сонати для фортепіано П’єра Булєза». 27 лютого – 3 березня 2006 р. провів цикл творчих майстерень «Київський аванґард 1960-х років» (школа Б. М. Лятошинського) в Національній музичній академії ім. П. І. Чайковського.
Приймав участь у майстер-класах та воркшопах П’єра Булєза, Гельмута Лахенмана, Петера Етвьоша (Люцернська Фестивальна Академія, 2005–2007, Швейцарія).
Багаторазово виступав з сольними концертами на різноманітних міжнародних та українських музичних фестивалях. Концертував в Україні, Білорусії, Італії (Мілан), Польщі (Варшава, Краків), Швейцарії (Цюріх, Базель, Рюненберг), Нідерландах (Амстердам), Франції (Париж, Орлеан) та ін.
Здійснив записи на компакт-диски фортепіанних творів Р. Ваґнера, А. Шенберґа, А. Берґа, А. Веберна, Л. Ревуцького, Л. Грабовського, В. Годзяцького, В. Сильвестрова, В. Губи, Є. Станковича, П. Соловкіна, В. Загорцева, С. Крутикова, А. Кнайфеля, П. Булеза (ТNC Recording, США).
Лауреат державної премії імені Л. Ревуцького (1998), премії СтАРТ (2003).

Upcoming events
2019
02
Mar.
Saturday
15:00-16:00 | 150-200 grn
Дзеркальна зала на 15 рядів
Choose dayBuy ticket
print*The theater reserves the right to replace performers
11 September 2017
print*The theater reserves the right to replace performers